003

Vad vi gör just den här veckan. Akvarell målning med våran lärare och en gästlärare. Och dom är heltokiga ihop!
Nån brukar sätta sig där och grisa ner med alla möjliga saker.. Suck
Där sitter jag. Och grejar med allt möjligt :)
Vi ser vad som händer när man leker med akvarellerna lite. Där har vi haft salt på färgen.
Färg övningar och kladd.
Grejer jag gjort när jag har tråkigt.
Det är det stora jag håller på med just nu. Och den blir nog inte klar på ett tag.
Sånt har jag gjort nu. Ska ta bild på det jag gjorde förra veckan i grafiken. Och den jag gjort i keramiken också.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det känns som att jag kommer sitta och skriva hur förundrad jag är över hur vackert du målar i varje inlägg du gör ! så mina kommentarer kommer antagligen bli lite enformiga.

2011-11-09 @ 17:51:08
URL: http://tibonnanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0